AFRIGI

AFRIGI ha rebut recentment la sol·licitud de col·laborar en les accions de difusió de dos projectes corresponents a Grups Operatius en què l’entitat participa activament. Es tracta dels projectes SORGOFAR i TRANSEC, que formen part de les iniciatives d’innovació orientades a millorar la competitivitat, la sostenibilitat i la resiliència del sector agrari.

D’una banda, AFRIGI és l’entitat líder del Grup Operatiu SORGOFAR, un projecte que té com a objectiu principal impulsar noves estratègies productives basades en el cultiu del sorgo, posant especial atenció en la seva adaptació a les condicions agroclimàtiques del territori i en la seva contribució a la reducció de riscos davant els efectes del canvi climàtic. Com a líder, AFRIGI assumeix les tasques de coordinació tècnica i de seguiment, així com la responsabilitat de garantir la correcta comunicació dels avenços i resultats del projecte.

D’altra banda, AFRIGI participa com a soci en el Grup Operatiu TRANSEC, una iniciativa centrada en la implementació de noves eines i tecnologies per millorar la traçabilitat, la seguretat i l’eficiència en la gestió de processos dins del sector agroalimentari. En aquest projecte, AFRIGI col·labora aportant la seva experiència i coneixement, i es compromet igualment a contribuir a la difusió dels resultats i de les activitats previstes.

PDF


GO SORGOFAR
TRANSEC

Documents d'interès


Sense documents d'interès adjunts.
{"error":"Usuario no autenticado"}
Desplaça cap amunt